Telefon: +36-1-999-4628 Ingyenes Szállítás! ❤️ Bejelentkezés Bejelentkezés

Cikkek RSS



Az élelmi rostok szerepe – Miért fogyasszunk rostban gazdag ételeket?

A rostok nem csupán az emésztőrendszer szempontjából fontosak. A rostban gazdag ételek segíthetnek a cukorbetegség kezelésében és megelőzésében, illetve hozzájárulnak a szív-és érrendszeri betegségek, a magas vérnyomás és a vastagbélrák megelőzéséhez is. De milyen rostban gazdag ételeket fogyasszunk és mennyi rostra van szüksége a szervezetünknek naponta? Cikkünkből ez is kiderül.

Az olvasás folytatása



5 tipp az egészséges bélflóráért

A bélflórát alkotó jótékony baktériumok segítik az emésztést, a vitaminok felszívódását, sőt még az agyműködésre és a hangulatunkra is hatással lehetnek. Most megtudhatod, hogy milyen ételek és probiotikus készítmények fogyasztása javasolt a bélflóra helyreállítása érdekében. 

Az olvasás folytatása



Agyserkentő vitaminok és tápanyagok – Így javíthatod a szellemi teljesítményedet

A táplálkozás során bevitt energia 1/3-át az agyunk használja fel, a megfelelő működéshez pedig minőségi tápanyagokra van szüksége, így az étrendünk jelentősen befolyásolhatja az agyi teljesítményünket.  Cikkünben bemutatjuk azokat a vitaminokat és egyéb tápanyagokat, melyek bizonyítottan hozzájárulnak a szellemi teljesítmény maximalizálásához, segítik a koncentrációt, a memóriát és a tanulási képességet.

Az olvasás folytatása



Vitaminpótlás gyermekkorban – A legfontosabb vitaminok gyerekeknek

A kiegyensúlyozott étrend kialakítása és a napi vitaminbevitel biztosítása nem mindig egyszerű feladat a gyerekeknél. Most segítünk eligazodni a milligrammok, mikrogrammok és napi egységek világában és bemutatjuk, mely vitaminokra miért és milyen dózisban van szükségük a gyermekeknek, illetve milyen forrásból tudjuk ezt a leghatékonyabban biztosítani számukra.  

Az olvasás folytatása



Hangulatjavító ételek – 10 egészséges élelmiszer a borús téli napokra

Ha rosszkedvűek és letörtek vagyunk nagy a kísértés, hogy édességekkel próbáljuk feldobni a hangulatunkat. Pár kocka csoki gyors vígaszt hozhat a bánatra, azonban vannak olyan ételek, melyek rendszeres fogyasztásával hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a hangulatunk kiegyensúlyozott lehessen. Most ezek közül mutatunk be néhányat, hogy legközelebb, ha egy borús téli napon rád tör a rosszkedv tudd, hogy valójában mire van szüksége a szervezetednek.

Az olvasás folytatása