Ingyenes Házhozszállítás! ❤️ Bejelentkezés Bejelentkezés

Csatlakozz a Vitaful csapatához!

Head of Digital Campaigns

100% home office

Bevezető

Keresünk csapatunkba egy okos, kitartó és direkt online media vásárlásban nagy tapasztalattal rendelkező személyt Head of Digital Campaigns Pozícióba. 

Fő feladatod lesz a Vitaful online CPC kampányainak teljeskörű menedzsmentje, kezdetben négy országban.

 Az online média budgeted induláskor napi 2.000 EUR lesz. Ennek a megfelelő hozamú (min ROAS > 2.2) elköltése lesz a Te feladatod. Nem lesz alattad semmilyen junior személy a kezdetekben, tehát egyedül leszel és minden kampányokkal kapcsolatos feladatot neked kell elvégezned.

A Vitafulról

A Vitaful egy svájci-magyar D2C táplálékkiegészítő márka, amely 2020-ban indult. A termékpaletta jelenleg három darab vegán, felnőtteknek készült gumivitaminból áll, ami 2021 márciusára kilencre fog bővülni. 2021-ben belekezdünk a superfood porok és vegán proteinek forgalmazásába, ami a gumivitaminok mellett a másik termékcsoportot fogja jelenteni. 

Jelenleg csak Magyarországon kaphatóak a termékek. 2020 októberében fognak elindulni a szlovák, cseh és olasz webshopjaink. 2021-ben számos további piac nyitását tervezzük. 

Jelenleg öten dolgozunk a Vitafulon. Te lennél a 6. csapattárs. Ez egy egyedülálló lehetőség, hogy a kezdetektől beleláss a márka fejlődésébe. A csapatunk közvetlen, kedves, nemzetközi és segítőkész. Nincsenek felesleges meetingek, nagyvállalati kultúra, vagy hosszú döntéshozatal.

Mi lesz a feladatod?

Mint a legtöbb fiatal D2C brand, bevételünk oroszlánrészét online generáljuk, Facebook és Google hirdetéseken keresztül. Emiatt az online kampányok hatékony menedzselése az egyik legfontosabb feladatunk. Ezeket a feladatokat jelenleg az ügyvezetőnk látja el. Három-négy különböző országnál ez azonban fenntarthatatlan lesz. 

A Te feladatod lesz:

- Pozitív hozamot generáló Facebook, Instagram, Google (Search, Shopping, Display, YouTube) és alternatív (Bing, Direct Media Buys) kampányok menedzselése napi EUR 2.000 budget-tel
- Hirdetések szövegének megírása (copywriting ismeretek szükségesek)
- Hirdetések grafikus elemeinek elkészítése (grafikus / videó editing ismeretek szükségesek)
- Folyamatos A/B tesztelés a hirdetéseknek
- Sales funnel fejlesztés

Kit keresünk?

Szeretnénk látni, hogy komolyabb budgeteket kezeltél, amik konzisztensen magas ROAS-t generáltak. Az, hogy milyen iskolát végeztél, vagy mennyire szépen formatált az önéletrajzod sokkal kevésbé érdekes.

Produkáltál a múltban hasonló, vagy ennél jobb ROAS számokat, nagyobb budgetekkel?


Ha igen, akkor szeretnénk megismerni. 


Ezen kívül fontos, hogy jól tudj angolul, mert a cégen belül ezen a nyelven kommunikálunk egymással.

Ideális esetben valamilyen e-commerce cégnél vagy / voltál felelős online kampányokért. Az "awareness" és a "brand recognition" kampányokban szerzett tapasztalat nem releváns. Az sem számít, hogy milyen nagy nevű ügynökségekkel dolgoztál együtt és milyen óriási budgeteket menedzseltél, közvetett módon, másokon keresztül. Ami nekünk számít, hogy Te, saját kezűleg milyen sales számokat produkáltál. Ez nem egy Brand Manager pozíció, ahol folyamatokat és ügynökségeket kell menedzselni. 

Ideális esetben szerelmes vagy a számokba, az A/B tesztelésbe, az új ötletek kipróbálásába. Folyamatosan követed a legújabb online advertising híreket, Facebook / Google szabályváltozásokat és külföldi trendeket.

Az ideális jelölt:

- Minimum 3 év tapasztalata van direkt media-buy pozícióban, ideális esetben e-commerce területen
- Szeret és tud írásban eladni
- Facebook, Instagram, Google hirdetési platformokat mélyrehatóan ismeri
- Google Analytics alapos ismerete
- A/B tesztelésben jelentős tapasztalat
- Erős angol nyelvtudás szóban és írásban
- Statisztikai elemzések és kimutatások készítésében szerzett tapasztalat
- Reklámszövegírói tapasztalat
- Alapvető grafikus és video-editing skillek

Előny:
- Conversion Rate és Average Order Value növelésben szerzett tapasztalat
- Erős copywriter és grafikai ismeretek

Amit kínálunk

- A kezdetektől bele fogsz látni egy gyorsan növekvő, izgalmas termékportfólióval rendelkező D2C márka életébe, aminek a termékei jobbá teszik a vásárlók életét.
- Alapvetően meg fogod határozni, hogy mennyire gyorsan tud fejlődni a márka.
- Egyszerre fogsz dolgozni több piacon, nemzetközi környezetben, ennek minden kihívásával és szépségével együtt.
- A magad ura leszel. Nincs micro management, nincs "reggel 9-től délután 5-ig" tartó munkaidő. Mindaddig, amíg az online kampányok hozzák a számokat, nagy szabadságot fogsz élvezni, hogy úgy oszd be az idődet, ahogy szeretnéd.
- 100% home office. 2021 szeptemberében fogjuk megnyitni a budapesti irodánkat. Addig biztosan otthonról dolgoznál.
- Egyedülálló lehetőség, hogy egy olyan startuphoz csatlakozz, ahol az alapítók tapasztaltak és több mint 10 éves e-commerce tapasztalattal rendelkeznek. Emellett a szükséges tőke is rendelkezésre áll, hogy robbanásszerűen növekedjünk. 
- Korrekt fizetés és vonzó bónusz-rendszer, ami az online kampányok teljesítményéhez lesz kötve.

Jelentkezz még ma!

Ha vonz a kihívás és úgy érzed Téged keresünk, akkor várjuk jelentkezésedet a careers@vitaful.hu e-mail címre.

Kérjük szépen jelentkezéskor az alábbiakat írd meg nekünk az emailben:
1) Konkrétan milyen media buying tapasztalatod van? Milyen budgetet kezeltél, milyen eredményekkel, hol?
2) Mikor tudnál kezdeni?
3) Milyen fizetésért lenne érdekes számodra ez a pozíció?

Várjuk jelentkezésedet, és azt, hogy megismerhessünk!

Üdvözlettel:
A Vitaful Csapata